tisdag 25 november 2014

En resa med många ärende


Var bara tvungen att ta ett kort. Jag ser solen gå upp, så vackert. 


8:20 till en slät röntgen där jag fick lägga mig på britsen tidigare, än väntat. Tyvärr så kan man inte se om jag har diskbråck via den röntgen. Men, så här gör man här... En ortoped tittar sen på bilden och ev. skickar remiss till MR röntgen. 

Fick reda på att det finns, endast tre MR röntgen i Värmland. En i Arvika, två i Karlstad. 

Allt tar sådan tid... 
Varför inte skickas direkt? Ett svar jag fick... MR kosta 40 000 kr! Kan ju spara pengar... 

Sedan lista jag mig på vårdcentralen Verkstaden, i Arvika. Inte nöjd med den tidigare. 

Sen Kv/Konfac huset för inhandla broschyrställ

Sen Mio, för att hämta julklapp 

Och däremellan, innan Mio öppnade hann jag med mysfika på Nordells Konditori. Arvikas bästa fik! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar