måndag 1 november 2010

Roliga veckor?


Det här blev ju inte som jag lagt schemat...precis

Tis: Kväll
Ons: Kväll
Tors: Natt
Lörd: Kväll 
Sönd: Kväll. 

Och nu gå jag in i denna vecka, då kör vi:

Mån: Natt
Tis: Natt  Nä, det blev PSYKBRYT!
Ons: SOVER o LEDIG/natt  LEDSEN, TRÖTT O SOVER!
Tors: Natt LEDSEN, TRÖTT O BARA SOVER...!
Fre: SOVER o LEDIG

SEN LEDIG HELA HELGEN..... !

Ska bli så skönt!

På fredag blir det ett besök hos Axelsons elevbehandling. Blir en enkelt spa- massage timme.
Senare på kvällen åker jag till Cissi, Jennifers svärmor. Blir middag, snack och lite vin pimplande.
NÄ, SÅ BLEV DET JU INTE....SE OVAN!

Men först ska jag genomgå tre nätter, som skrivet. Och som jag känner, just nu bara kommer blir hur jobbiga som helst. Antingen blir det hur mycket som helst att göra eller så blir det lungt. Och timmarna bara segar sig fram. Inte kul!

Nu blir det en smoothie:...mango, psyhilinifrö, yoghurt, citron, spirulina...gott :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar