måndag 8 november 2010

Öka Seretoninhalten

Ja, det var jag tvungen till om jag skulle börja jobba i morgon.
Och det vill jag.

Var så fint ute. Kallt och soligt!
2 timmar var jag ute....gick och gick.
Sen blev det en tur till Skanstull. Tänkte köpa nya vantar till
Jennifer. Men hittade inte dom hon ville ha. Så då får jag vänta.

Åkte hem igen inhandlade lite prylar på Coop.
Pasta, potatis inte så bra för min mage men gott och
hållbart i magen.

Nu pysslar jag med mitt stora projekt. Att korr.läsa färdigt
min bok. Det går sakta men säkert. Men det känns helt ok nu,
jämfört med tidigare. Då har jag korr.läst ca 2 sidor sen kommer
gråten och jag lägger ner allt. Men nu, nu känns det bra och vill
nu bara ha hjälp med att få ge ut den.
Så kanske folk förstår mej, bättre iaf. Kanske.

Det tar tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar