tisdag 23 november 2010

Hua ligen

Vilket väder man vaknar till.
Men jag känner oxå att det kan vara lite mysigt.
Är man inne så är det mysigt att bara gå omkring i mys kläder.
Ska man ut så klär man på sig ordentligt och varmt, och bara
myser då oxå...Ha ha mycket mys pys här, ute som inne.


SMHI varnar för snöoväder



Men vadå, det blir ju vad man gör det till.

En sak är jobbig. Det är när jag tänker på min kära dotter.
Hon har så svårt för att komma fram i detta väder.

Fast hon gillar snö på ett sätt. Åka skoter och pulsa runt.

Och gårdagen fick ett bra slut iaf. Eller det slutade bra idag.
Efter jag hade pratat med bästa L. Hon redde ut allt och nu
känns det ok. Hatar att känna mej överkörd. Och som vanligt '
när vi hade rett ut allt så var det än den gång min C, som gjort fel.
Blir galen snart!
Känns ibland, fast bara ibland som att jag vill byta jobb pga henne.
Näsan är verkligen åt fel håll, ibland.
Hon kan drunkna, ibland.

Ja ja...livet går vidare och nu ska jag käka lite frulle. Sen
pyssla, sova och sova för inatt blir det natta jobb.









Jobba med de små livet och föräldrar är än dock underbart och givande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar