fredag 22 oktober 2010

Snö!!!

Nej, nej, nej....

Vill inte ha snö redan...fy, fy o fy.

Sen jag flyttade till Stockholm för ca. 23 år sedan
har jag slutat gilla snön. Är så trångt, blaskigt och
nä, det funkar inte bara.

Sen när Jennifer kom i rullstol så bara hatar jag snön.
Hon kommer ju inte så långt när det blir mycket snö.
Och min dam vill vara oberoende av någon annan.
Men det kan hon inte varan är det blir för mycket snö.
Hon får panik, när hon inte kan ta sig från A till B själv.

Och jag förstår henne....fast jag hjälper henne gärna.

Men ok, det är bara o bita ihop och hoppas det blir en
höst likt vinter. Ja, nu e jag tråkigt men nu tycker jag så.

Önskar jag hade en skoter....skit, va kul vi skulle ha jag
och Jennifer. Ha ha skulle aldrig vara hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar