söndag 3 oktober 2010

Gluten

Nä, efter en liten halv tråkig söndag så gå jag o lägger mej.
I morgon börjar en ny hektisk vecka.

Först ska jag ta en sväng till doktorn. Ska göra en kontroll om jag har gluten el. inte.
Vore bra o veta, tycker jag.
Sen hoppas jag har jag får komma till en dietist. Måste få förslag på vad jag kan äta.
Vegetarian o gluten människa, lite svårt o vet vad jag ska äta. Men det ska nog gå bra.

Sen blir det jobb för hela slanten, resten av veckan. Fast på tisdag blir det utb. på
Huddinge sjukhus. Intressant!

Nu ska jag lägga mej o läsa Helene Kindstedts bok. Om när hon tog hand om hennes son
Ivar när han hade cancer, hjärntumör. Lyckligtvis så överlevde han och mår bra idag.
Boken är så intressant, när man vet vilka känslor, sjukhustermer och andra händelser
hon menar. Man har ju själv upplevt dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar