söndag 6 juni 2010

Tiden

Bara rusar iväg, hinner inte mycket tycker jag nu för tiden.
Suck, jobb jobb och x-tra jobb

Sover, jobbar, sover....ja, fast lite hinner jag iof.


Var på Ann Tranbacks begravning, i torsdags. Dvs. Tedh´s mamma. Jättefin begravning! Så mycket blommor och människor.
Det var också så jobbigt. Hon var endast 55 år. Så orättvist, så orättvist...att Tedh, endast 18 år ska förlora sin mamma.

Livet går vidare, vi glömmer henne aldrig.

Igår lördag, efter jag vaknat vid 15-tiden så fixade jag till mej för att åka in till stan och träffa Eva och hennes vän Elisabeth. Vi satt och pimplade vin på Fridays i Kungsan. Lite kallt men kul o trevligt!
Det har ju varit restaurangernas dag i veckan, som avslutades idag.

Sen upp idag för att åka och filma och ta kort på när Jennifer och Tedh när de åkte Zorbing i Botkyrkabacken. Så kul och se! Kort kommer...:))

Sen var det hem och fika med Yvonne en stund. Sen grilla och flera vänner kom och fikade. Har vart ute hela dagen, helt slut. Inte van att vara ute och få frisk luft så mycket. ;)

Nu har jag avslutat kvällen med en fy så hemsk film: Rambo 4!
Mycket våld i den filmen, kan jag säga. Va lite för mycket...

Nu blir det ännu en vecka, full med aktiviteter.
Jobbkväll
Lite måste shopping
Studentfest
Jobbakväll
Jobbanatt
Hyra bil
Fallskärmshoppning
Mm mm
Och ev. pimpla vin igen...=)

Ha det bäst...Kram o sköt om dej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar