onsdag 23 juni 2010

Tag Sen....!

Ja, nu var det ett tag sen....suck
Gissa va jag har gjort..ha ha? Jo, jag har jobbat och funderat på om jag verkligen ska skriva här mer el. inte...hm svårt.
Fast egentligen så skriver jag mest för mej själv....fast det vore kul med lite kommentarer....men trots att min blogg e liten vore det skönt med lite kommentarer av mina kära läsarkrets. Bara lite reaktioner som man kan "klicka" i, när man ändå e inne, eller?
Ja ja, jag skriver vidare så få vi se va som händer...

Nu nåt annat....;)

SOMMAREN E HÄR......!

Och idag har jag suttit ute i solen hela dagen, nästan iaf. Jag, Eva och Canan och hennes söta tjejer, Dilara och Sibel. Plus den underbara vovven Helinn. Så underbart skön vovve.



Vi gick ner till Söderbysjön och stekte. Med massor av dricka och goda mackor. Och självklart kaffe. Eva bjöd på glass...gottiligott gott

Micke B ringde...och självklart blir det en liten utgång ikväll. Någon matbit och sen sitta och pimpla vin och snacka lite skit vid Medis. Där det kryllar av folk en sån dag som denna. Det va så länge sedan vi träffades...en mysig "gubbe"...ha ha.

Sen i morgon blir det repris på denna dag, fast utan utegångs kvällen. Ska jobba nu hela midsommar. Kvällspass fre- lörd. och söndag. Så kul e jag!
Så då blir det utan alkohol eller åtminstone i väldigt liten omfattning. Men det är skit samma...för sen har man semester i hela tre veckor.
Blir hemma här i Stockholm i en vecka sen Värmland i lite drygt en vecka.

Ska bli så skönt med semester! Jobbat som en tok sista tiden.

Nä, nu ska jag fixa lite inför kvällen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar