torsdag 11 december 2014

Mormor dagar


Kom ett nattligt samtal och jag bokar tågresa t/r Stockholm


För att hämta de bästa 


Mamma är man hela livet 


Haft några fantastiska dagar tillsammans 


Vi har varit på julmarknad, på Hembygdsgården som var så mysigt 


Min älskade & fantastiska dotter myser framför brasan 


Här har vi glass krig med mamma. Efter en shopping tur i Charlittenberg


Sedan har vi tittut lek med gammelmormor 



Lite bus med Alex


Remi & Anton hann vi med


Trötta blev vi också 


Självklart en titt hos hönsen



Sen blev det finväder och vi var ute och busade


Min vackra dotter & mitt älskade barnbarn 


Som jag älskar detta barnbarn


Det är speciellt att vara mormor 


Vad skulle jag vara utan dessa två glada, fantastiska människorna? Är så stolt över min dotter! Med tålamod och envishet kommer man långt. 
Hon är ett stort bevis på det. 

All kärlek till min dotter & hennes glada son. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar