lördag 5 juli 2014

Jag & Krycka


Det här funkar ju inte... Blir galen! 

Jag är en idag, en levnadsglad "Mormor". Vill jobba på mitt nya jobb, som jag trivs med alldeles utmärkt på.
Jag vill komma hem, fixa och dona i trädgården. Och i hemmet. 

Njuter av livet och har nog aldrig haft det så bra i livet som just nu.

Nej, nu är det ju inte så! 


Denna bild, är min frustration över att jag inte kan göra något. Blir galen och ledsen. Nej, ont är bara förnamnet. Andra dagen jag vaknar och gråter över smärtan, i benet. Citodon & Diklofenak är det bästa jag stoppar i mig just nu. Och inte vet varken jag el. läkaren exakt vad som är fel. Vi "tror" att det kan vara något  som tex muskelfästeinflammation. Hm, jag vet inte längre jag. Känns konstigt, bara. 

Hatar detta tillstånd! Jag och krycka, liksom... vi går inte ihop.Men, som gubben sa... Det går över! Och jag överlever. 

Vill bara tycka synd om mig lite. 


PS. 
Beundrar alla som har detta verktyg som framförings medel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar