fredag 4 juli 2014

Det ena och det andra


Ja, det ena och det andra händer. Aldrig en lugn stund. 

Hade en liten födelsedag, som gick lugnt och skönt tillväga. Min kära mor kom på besök samt lilla svärmor. Det bjöds på tårta mm. 


Men, egentligen har jag väl inte mått så där väldans bra. Har ett ben som inte har känts så bra, sista tiden. Så igår natt hade jag svårt för att sova och igår kunde jag knappt gå. Så ett besök hos farbror doktorn stod på schemat, igår. 

Det slutade med en Citodon, Diklofenak och en krycka. Samt sjukskriven i två veckor. 


Varför jag hade så fruktansvärt ont, visste han inte. Men, han trodde på muskelfästeinflammation. Ev. En venös trombos. Inget av de båda är kul! 

Svårt att ta det lugnt när allt känns så bra nu. Bra och roligt jobb och jag får komma hem och sova varje natt. Har en trädgård att ta hand om. Njuter verkligen av livet nu. 

Men men... alla har vi våra prövningar i livet. Och detta går över snart... 

Idag ska jag sitta och njuta av solen och min fina trädgård. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar