torsdag 10 juli 2014

Det går inte så bra


Men jag försöker i allafall. 

För det första...

Jag är inte bra på att vara hemma och inte göra något. 

För det andra...

Jag kan bara inte gå med krycka

Och, för det tredje...

Mitt humör påverkas, kraftigt

Så, idag tänkte jag att jag kunde åka och jobba. Jo men visst... Eller hur? Klockan 10 satt jag och bölade. Bestämde att det här funkar ju inte. Så hem, stoppa in mer Citodon och Diklofenak. Sova några timmar. 
Och så fortsätter min sjukskrivning. Jättekul! NOOT


Mitt dåliga samvete gör att det blir så här. Vill för mycket
Känner mig inte trodd
Vill vara duktig och inte gnälla, då är man en dålig människa. Uppväxt till att man ska tåla och det ska kännas att man lever. 

Hatar detta tänk! Men ändå lever jag efter det... 





1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

    Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.
    Du kan även kontakta oss via Facebook - https://www.facebook.com/afaforsakring

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

    Vänliga hälsningar
    Zoe
    AFA Försäkring

    SvaraRadera