tisdag 22 oktober 2013

lediga dagar...


Då gör jag mormor grejer...


 
 
Det här med att bli mormor kommer kännas konstig underbart. Nu är det inte länge till... bara lite drygt en månad. Ops, jag ska bli mormor!
 
Jag hoppas, på avstånd kunna vara den mormor jag vill/önskar. Och kunna vara där om det är något. Och jag hoppas han vill komma och sova hos sin mormor... då får han ligga i gammelmorfars gamla säng. Den ska jag fixa i ordning... allt ska vara klart.
 
 
Mitt barnbarn... mitt, ska få det bästa jag kan ge. Så som jag älskar min dotter, ska jag älska honom... fast kanske lite mer... hi hi. 

Nu börjar det blir lite nervöst, faktiskt. Men mest nervös är jag nog för att jag jobbar, den dagen och måste kasta mig i väg. Jag vill vara där... där, liksom. Min dotter vill ha mig där. Hoppas, hoppas min semesterplanering går in... med Liam.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar