torsdag 15 augusti 2013

igår... en akut dag


Nja, kanske inte riktigt så men jag var och hospiterade på Arvika akuten.

Intressant och lärorikt!

Men...

Jag vet inte jag om det passar mig. Känns inte ok att skyffla gamla tanter och farbröder hit och dit så snabbt. Jag är inte den typen. Snabbt kan det gå men... nja, fick mig en tankeställare.

Jag gillar snabba beslut och så men... nu fick jag mig en riktig tankeställare.

Sen, att åka till akuten för små besvär kan jag tycka är att kasta pengar i sjön. När det finns jourakut och vårdcentraler. Men ja ja...

 
 
Hem åkte jag med helt nya funderingar. Pendla till Karlstad och få göra det som jag tycker är så roligt och intressant. Samt stå ut med pendlandet eller....
fixa något nytt helt enkelt. Inget vårdjobb, kanske.
 
Ja ja... blir att tänka till ett tag
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar