lördag 31 augusti 2013

från dotter till goda vänner


Det svänger snabbt här... Nu befinner jag mig i Gustavsberg. 

Där mina gamla goda grannar från Bagarmossen bor, nu för tiden. 
Var så länge sedan sist, vi sågs. 

Igår, strax efter att jag hade lämnade min dotter & Daniel, så ägnade jag lite tid åt mig själv. Som jag gjorde förr, när jag bodde i Stockholm. Bara jag! 

Jag gick först till mitt favorit fik;
Non Solo Bar på Odengatan. Det är något där som tilltalar mig. 
Gott
Trevligt
Speciell... Ja ja, gillar att fika där. 




Och, som rutinerna är...
följer en spa massage behandling på Axelsson, på Tulegatan. 
Så fantastisk skön! Så längesedan!
Ska försöka boka, när jag är i stan. 
Min kropp saknar dessa behandlingar. 

En tur till gamla goda vänner & god mat, efter det.



Och, att få mysa med denna "gamla fina damen" Helinn. 


Nu är det lördag morgon och självklart är jag vaken, tidigt. 

Hundutställning i Stäket, står nu närmast på schemat, idag. 
För så är det i en Rhodesian Ridgeback familj.

Så mysigt  & roligt! 

Go morgon...












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar