söndag 30 december 2012

lady flyttat

 
Katten har flyttat med framgång
 till min stora kärleks två katter
 
trodde inte det skulle gå så bra
de börjar närma sig, de nosar
och kan vara i samma rum
och jag tror att...
ger vi dem tid
så  kommer det gå galant
 
hon upptäcker mer och mer utav omgivningen
och jämfört med Bagis så är det rena paradiset
för henne
 

 
För övrigt så är det grått och regnigt
men är ändå ute
är så härligt att vara här
njuter
 
friks luft, trots regn och plus grader idag
halkar jag runt och fyller på ved till öppna spisen
 
ska bara njuta och mysa sista dagarna innan jag vänder hem till stan igen.
 
men nu kommer nytt år, våren och nya härliga upplevelser
längtar
 
sista dagen imorgon, på ett utav mina bästa år
och bättre tror jag, det blir
 
Ha det bäst!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar