lördag 20 oktober 2012

igång igen

 
Ja, då var denna förkylning
slut
 
idag blir det
jobb och
jobb i morgon
 
känns skönt att vara igång igen
 
--------------------
 
Känns skönt att vara
igång nu med
den andra bloggen
 
har väntat så länge
måste kännas rätt
det gör det nu
 
men lite omtumlande att
så många vill läsa den
men självklart roligt
 
kanske nu jag får min förståelse
om jag har haft det lite tufft
 
att tycka synd om gillar jag inte
men jag vill dela med mig
hur det kan vara, bara
ensam stå där
hur det kan vara
 
många har frågat då under tiden
när Jennifer var sjuk
hur jag mår, hur jag har haft det osv.
men när jag har börjat berätta har inte
personen haft tid att lyssna
 
varför?
varför fråga när man inte
är beredd att få ett svar?
 
en tanke bara
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar