tisdag 16 oktober 2012

härligt helg och med förkylning

 
 
Den flög på mig
 förkylningen
 
 fryser, svettas
omvartannat
 
ja ja... inget att göra åt
vila dricka
o
vila dricka
igen
 
resan hem från min kära älskling
har aldrig varit så jobbig
kul o sitta med folk
snora och hosta
jippi eller?
Not!
 
Men men...
självklart hann jag få underbara dagar hos honom
innan förkylningn hoppa på mig
 
 
åkte tidigare
och lämnade denna fina soliga stad bakom mig
och överraskade honom
hela 6 tim tidgare än han tänkt
 
 
underbar dag att åka tåg
fantastisk landskap att åka igenom
 
tills jag kom till Arvika
 
 
 
lika fint väder i Arvika
 
 
 
mys pys och pyssel i trädgårn
älskar det
 
 
som sagt
en underbar helg
som gick för fort
som vanligt
 
så hem och kurera mig
för att åka dit igen
om 2 v.
längtar redan
 
är så jobbigt och svårt att
lämna den man älskar
 
är så mysigt att få den där
go natt kramen
 
och få höra
go natt älskling
älskar dig...
 
man sover liksom så mycket skönare då
har jag märkt
 
men
det kommer en annan tid
 jag lovar...
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar