tisdag 8 november 2011

livet...

Tänk va dagarna rullar på... hinner liksom inte med ibland. Och de går så upp och ner. Men oj, vad jag älskar att ha något att göra om dagarna. Är det inte jobb så är de nåt annat, gillar inte att bara sitta hemma. Vilket jag inte har gjort de sista dagarna. Och inte idag, heller!

För idag, då ska jag åka och hälsa på min kära dotter som har flyttat hemifrån. Hjälp, lite svårt att fatta men gud va kul. Och hon mår så bra när hon får fixa och dona. Det är då hennes kille, Daniel som har köpt en lägenhet i Spånga/Tensta.
Ska åka dit och titta hur de har det... och självklart hjälpa till o fixa lite. Och det är ju det jag älskar mest... att få hjälpa dom. Mmmm, det här kommer att gå fint, fint!

Var på en date i går kväll.... vi gick på bio. Och sen så rann det ut. Man känner snabbt om det funkar el. inte. Men det var en bra biofilm. "Huvudjägarna" en norsk film. Kan tycka lite norsk för min filmsmak. Ha ha...

Sen blir det till att plugga ikväll... resten av veckan jobb, jobb o jobb. Ledig helg! Tjohoo... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar