måndag 21 november 2011

jaha, det onda fortsätter

Och jag fick inte komma till läkaren idag. Sköterska tyckte jag skulle komma i morgon för att få mera tid hos läkaren.
Akut tiderna ikväll var typ bara till för lite lättare åkommor. Ja ja... kan ju vara skönt att få lite tid att berätta mitt "stora" problem. Nä, men jag vill ju bara bli smärtstillad och få veta varför det gör ont.

Knaprar ju Ibumetin som en "pillerknarkare"...

Så jag blir hemma från jobb imorgon. Har lärt mig lite iaf efter en massa herrans år att man ska ta vara på sin kropp och ta den på allvar. Åh, va duktig jag var nu, eller? Ha ha ha...


Precis så här har jag ont... och sjukgymnasten tror, som jag gick hos i somras, att jag har diskbråck från nacken. Undrar om hon har rätt nu...hm?

Har ni noterat nu? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar