onsdag 30 november 2011

aj aj aj...

Det gör så ont, så ont!

Måste bara orka till nästa vecka... då ska min husläkare ringa el. om jag får ringa henne. Då ska jag få svar på röntgen, hur den ser ut. Hoppas man kan se vad det är för fel... om det är diskbråck el. inte.
Vill bara veta
Är så trött på att ha ont, ont, ont!

Citodon och Alvedon Forte hjälper inte, tyvärr. Men varför jag tar Citodon fortfarande beror på att jag blir lite avslappnad. Det känns skönt!

Det det sticker, domnar, hugger, strålar och ja, jag vet inte allt. Känns som om armen är svullen just nu.
Har inte tid hos sjukgymnasten förräns nästa vecka på onsdag. Måste stå ut!

Ja ja... livet gå vidare men fy va jobbigt det är att ha ont länge. Tar sådan energi från mig, som jag vill lägga på annat. Velar hit o dit om jag orkar jobba el. ska jobba? F-n, nu e det inte kul... tålamodet går över snart. Bara jag skriver av mig om det här så blir jag ledsen... DET GÖR ONT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar