söndag 29 maj 2011

min helg...

Åh, vilken helg jag har haft. Har varit med min granne Canan och hennes Rhodesian Ridgback hund Elivs på hundutställningar...
Igår, lördag var vi i Vallentuna och idag, söndag var vi norr om Uppsala dvs. i Österbybruk.
Vädret kunde ha varit lite annorlunda men solen lyste igenom lite, lite...

Lite bilder...(tyvärr tagna med mobil = dålig kvalitet)



Härliga Canan och Elvis



 Zantos med husse o matte, Peter och Anna

    
 Uppställning... Canan och Caroline

 
Avelsgruppen...
   
 "Hålla handen m. domaren" Canan och Elvis

 Domaren granskar... snyggisarna ;)

 Canan och Gurli, (som har Faraya, dotter t. Helinn)

 Uppställning... 



 Maria, Jenny, Canan, Elin och Caroline

 Canan m. Elvis och Peter m. Zantos

 Canan, Elin och Caroline... i Uppfödargruppen.

 
Som de vann... självklart! ;)

Men oj så trevligt det har varit ändå...
Glada, trevliga vänner. Och alla hundar som är så fina...
Tänk om jag kunde ha en... jag vill ha tid, tid o mera tid.

Tack för att jag fick följa med Canan... Kram på dej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar