måndag 28 februari 2011

Söndag... ops, Måndag

Oj, vad dagarna går undan. 
Ja, det blev ett natt pass här mellan söndag o måndag. Både på gott o ont så var det en mycket lugn natt. 

Har redan vaknat... el. rättare sagt, Jennifer väckte mej. 
Hon ville ha hjälp ut till taxin. No problemos.... 
Tack, Carina för att du hjälpte min gumma igår kväll.

Men nu kan jag inte sova... ha ha det är ju skid vm på tv´n. Nä, men jag lägger mej nog i soffan o slumrar i kikar lite på burken. 


Denna vecka händer det lite....

Mån: idag... sover o pysslar
Tis: Kväll dvs 13.30 - 22
Ons: Ledig.... Jennifer opererar stumpen "Rutger"
Tors: Ledig... tar det lugnt o kollar till min gumma
Fre: Ledig
Lörd: Ledig
Sönd: Dag dvs. 06.45 - 15.30

Fast mycket kan ju hända när det gäller jobbet. Och mycket beror ju på hur gumman mår efter op. 

Nu nickar jag till.....intar soffan nu! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar