fredag 28 maj 2010

Trött?

Nähä, eller hur...känns som jag är överkörd av nåt väldigt stort

Var uppe ett dygn igår, frånsett 45 min vila innan jobbet, jo jag hann faktiskt med det när jag prioriterade bort lite som jag hade tänkt göra. Överlevde ändå...;).

Så efter man vart uppe ett dygn så sover man bara, "läs o häpna" 3½ tim. Va e det för fel? Svettas och rullar runt, kan inte sova. Hur trött jag än är så vaknar jag!

Skit samma, ner till centrum, för att inhandla lite balkong blommor.

Två vita Pelargoner, fem mini petunior

Så nu blir det till att fixa i ordning balkongen. Men först blir det att torka av all pollen som far överallt. Stackars alla pollen allergiker! Skulle blir galen, det finns ju överallt.

Ser ju lite för tråkigt ut just nu.

En förbättring ska ske...;)

Men först ska jag vila i min älskade soffa, en stund...

..ihop med fröken Lady ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar