måndag 10 maj 2010

Pappa

Ja, då är man tillbaka till vardagen igen...o livet går vidare utan Min Pappa

Har varit i Värmland hos mamma. I fredags hade vi begravning av Min Pappa. En jobbig men mycket annorlunda begravning. Det var så mycket människor som kom i håg Min Pappa som en snäll, rolig och bra människa. Det var mycket humor och skratt.
Min Pappa skrattade mycket! Och det kommer många ihåg.
Det var en skön känsla att många kommer ihåg Min Pappa så.
Kommer alltid sakna Min Pappa!

Sedan har jag hjälpt Min Mamma med lite praktiska saker där hemma. Sådana saker som Min Pappa gjorde. Det kommer ju blir en stor förändring nu för mamma. Men det kommer att gå bra. Jag har en stark mamma.

Nu går jag in i en jobbig vecka. Har tre nätter nu här framför mej.
Mån, tis o ons natt ska jag jobba + lörd. natt. Det är bara och bita ihop. Känns skönare nu när det är ljusare ute och det börjar bli så grönt och fint. Blir lite gladare när det är lust och fint.

Vill nog jobba dag o kvälls pass nu....vill ta vara på ljuset

Ha en bra dag...Kram

1 kommentar:

  1. Hej och välkomna hem!

    Förändringarna blir stora när man mister en nära anhörig. Men man klarar mer än man tror. Hörde att Ni skall ha en lite nattgäst på fredag. Kul, hon är så snäll och go så det kommer att gå galant.

    Vi får höras av snart
    kramar till Er
    Boel

    SvaraRadera