måndag 15 juni 2015

Måste hända nåt


Nu har jag snart gått ett år med ryggont. Till och från med smärta varje dag. Vissa dagar inget alls medans nästa, nästan outhärdlig smärta.

Känns bäst när jag bara, går.

Efter mina symptom berättelser så säger när och kära att det verkar som ischias. Just det ja...
Det finns det nåt som heter.

Nu är det smärta, som inte är acceptabel. Domningar och känselbortfall i vänster ben är inte kul. Haltar som en skadskjuten kråka. Det blir inte bättre av att jag står och arbetar i en kassa 8 tim om dagen. Det är inte skönt!

Idag ska jag kontakta en "ny" vårdcentral, som jag har fått tips om via kollegor. Hoppas, hoppas de kan lyssna på vad jag har att säga.
Sist jag var hos läkaren, på Verkstaden. Då fick jag en föreläsning om hur det är att ha ont i ryggen och att det har alla människor och det är jättevanligt. Mm, tänkte jag. Jag har haft besvär med det sen jag var ca 13 år. Men det visste ju inte han (läk.) för han frågade ju mig aldrig om något.

Nu hoppas jag iallafall.

Bildresultat för avonova


Avonova fd. Kinnekullehälsan i Arvika. Privat mottagning, så jag hoppas det är måna om sina patienter.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar