tisdag 28 januari 2014

Nu är det dags...

 
Nu är det dags att ta sig tillbaka, där jag en gång var både fysiskt, psykiskt och mentalt... 

Det var innan min stora kärlek kom in med stormsteg, i mitt liv. 

Nu, nu ska jag må så... Med honom! 
Tillsammans med kärleken från honom lär jag må som jag aldrig har gjort, tidigare.

Idag blev det inköp av träningskort på Charlottenbergs Atletklubb, endast 450kr för ett halvår... fantastisk billigt. 


Sen, har känslan för en bättre kost infunnit sig. Som jag hade tidigare... 
Mycket åt lchf hållet med inslag av laktosfritt. Nu ska det bli ordning på denna mage! 


Och att äta på dagen och inte på kvällen.  Kroppen behöver inte mat när den ska sova, eller hur? 
Frukost och lunch är de viktigaste måltiderna. 


Motivation har kommit... Att våga säga nej, när något inte känns bra. Att våga vara jag. Jag vet ju hur jag mådde tidigare. Ska må så igen... Länge! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar