lördag 8 september 2012

det här med natt arbete

 
Nej, nej, nej...
vill inte mer... usch o fy va jag mår dåligt
 
måste prata med chefen
 
ok, en natt då och då men
inte som jag gjort nu
planerat in natt arbete framöver
 
kommer inte gå bra i min
själ & hjärta
 
mår absolut inte bra idag
 
Så, nu ska jag gå och vara lite barn/hund vakt
det fanns folk så jag behöver inte gå och jobba natt i natt
underbart skönt
 
Istället blir det att ha det lite skönt med grannens barn
och mysa till max
 
Längtan efter min kära börjar
krypa på mer och mer
längtan finns alltid
men nu börjar den där som ligger
djupt djupt
i själen
2 veckor kan vara mycket
eller hur?
 
Hoppas bara inte förkylningen bryter ut
kuligheter ligger och väntar
 
Ps. träningsvärk som heter träningsvärk
just det ja...
 
Ok, klar!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar