fredag 1 juli 2011

ett litet ikeabesök

Usch, en bra men jobbig dag på jobbet. Vissa får för sig att kritisera en precis i tid och otid, mitt framför familjer. Önskar jag hade nog mod att säga ifrån när någon gör mej ledsen. Men jag förstår inte... jag skulle aldrig kritisera el. säga något personligt om det inte verkligen gällde något viktigt. Och framför allt inte framför andra. Det är för mej förnedring... blir så ledsen.

Ja ja... det "rinner" väl av mej som vanligt. Och så går jag vidare till nästa person gör mej illa, inombords.

När jag kom hem åkte jag och fam. Dogan till Ikea. Blev lite små pyssel inköp. Bl a ett sidebord till att ha skrivaren på bl a. Det blev jättebra! Skönt att få bort pallen och alla sladdar som ligger framme.

Är så kul med att få ihop Ikea prylar... ;)

 
Nu ett glas vitt och mörk choklad med havssalt.
I morgon blir det hundutställning av Rhodesian Ridgeback vid Årsta Slott. Hoppas på fint väder bara...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar