måndag 19 juli 2010

Sista Sem.timmarna

Ja, då var det de sista timmarna av denna semester kvar då.
Och jag har krånglat som vanligt med en data som har kraschat totalt.
Fick lämna in den på service och vänta i ca. 1-2 v. sa de. Men nu har jag en sk
låne data...skönt! Känt mej lite utanför de sista dagarna...ha ha

Samtidigt har jag sparat 1000 spänn idag på att min käft har "glappat"...det ni!

Nu ska jag jobba 2 nätter sen ledig, sen helg jobb lör o sön.

Känns ok att börja jobba igen....sista dagarna blev inte alls som jag hade tänkt mej så....nu är det bara att köra igång igen. Kanske ta några x-tra pass...är ändå ensam hemma. Min kära gumma är i Tunisien i 2 v. Hon åkte i lördags. Känns tomt men skönt....;)

Fast, jag har en v. sem. i augusti. Får se va som händer då...

Det va det, det....

1 kommentar:

  1. Hej!

    Tack för att du bryr dig, kändes bra när du ringde igår. När jag hörde från andra vad hans så kallade fb vänner skrivit till honom och att ingen av dessa skitstövlar överhuvudtaget inte på något sätt frågat hur hans familj tagit detta så blev jag helt galen, hur fan är människor funtade. Eller rättare sagt så undrar jag vad hans fb-vänner är för några. De flesta verkar tillhöra samma sort som han. Blir bra nu när allt är klart med lägeneheten för honom och att han flyttar ut. Nu blir det pånyttfödelse för mig.

    Kramis i massor

    Boel

    SvaraRadera