onsdag 7 januari 2015

Kurerar en Öroninflammation


Fast, egentligen skulle jag ha startat min nya "karriär"😉 

Idag skulle jag börja på en ny utbildning, som butikssäljare. Som jag har sett framemot. 

Nähä, vi tar en öroninflammation istället. Natten från helvetet har jag haft, igen när man har öroninflammation. Är egentligen född och uppväxt med detta men varje gång tror jag det är den sista gången. Denna åkomma lär följa med mig ner i graven. 

Och lika ont gör det varje gång! 


Istället för att vara i skolan så kurerar jag mig som bara den. Vila! 

Samt, ha kontakt med läraren för att inte ligga efter, redan från första dagen. 


Så idag pluggar jag handelns historia och dagens handel och de nya kraven. 

Bra med bra lärare, redan. Gillar engagerade lärare som bryr sig. Hör av sig osv. 

Någon öroninflammation ska inte stoppa mig! Det blir vad man gör det till... 


Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar