fredag 15 augusti 2014

Och, nu har de åkt


Minnen



Liam hos gammelmormor 


Jag och Liam ute på promenad 






Myser i soffan 


Ute och går med "stålmorfar" i köpcentrum


Fika stund i Skillingmark 


Våfflor och kaffe mellan regnskurarna


Lite bus hos gammelmormor. Älskar att riva och slita i tidningar. 


Älskar detta "busfrö" som han har blivit. Snart 9 mån och vill gärna upptäcka hela världen, på en gång. Vilken tur att jag är en ganska så ung mormor, för oj oj vad det går undan. Snart går han... då lär det gå ännu snabbare framåt. 

Det kan vara jobbigt ibland men herregud vad jag älskar detta barnbarn. Det jobbiga ersätts snabbt med ett leende från honom och som får mig att smälta, totalt. Och allt är glömt! 


Kärleken till mitt barnbarn är oändlig. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar