torsdag 21 november 2013

ett dygn i stockholm


Usch och fy... säger jag bara! 

Har varit inne i stan för att fixa lite grejer samt att snabbt kunna ta mig till sjukhuset. Men, nä... blev inget sjukhus. 
Inte nog med att det tar tid att bli mormor...
Min gumma och hennes Daniel har haft en "helvetesnatt". 

Istället har jag gått och svettats i provhytter för att hitta en klänning inför kommande evenemang, framöver. Försökte även hitta div. julklappar... 
Men, nä... där också!

Så...

Idag... ja, idag har jag lyckats med att sittandes i bussen, hamna i polisens vägspärrar pga rån i Gustavsberg. 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17884127.ab

Igår, ja då funkade inte bussens dörrar... fick byta buss i "Gurraberg". Med packning och allt. Och med sååå mycket folk. Trångt och gnälligt!

Blir så trött! Saknar inte Stockholm ett dugg en sån här dag. Bara mina vänner... 

Inte konstigt jag har fått ett trevligt migrän anfall. NOOOOOT! 

Nu vill jag bli mormor sen åka hem, hem till Tomtebo. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar