måndag 3 januari 2011

Dagar Över Nyår


 Oj, har inte skrivit på någon dag... här kommer lite bilder mm
Min bror med familj kom över på en fika på nyårsafton.
De skulle sen på kvällen äta ute på rest. Mårten Trotzig.
Och besöka Skansen.

























Ja, det var lite om hur det såg ut på nyår. Mycket trevligt hade vi med god mat och dryck. Alltid trevligt med barn och hundar. 

Men kände mej lite hängig då jag nu har haft en jobbig hosta och försöker kurera mej med lite allt möjligt. 

Idag har jag fixat lite här hemma.... har inte orkat så mycket men, jag blir tokig när hemmet "förfaller". 

Imorgon blir det besök på KS med kära gumman. Blir smärtis, de vill checka av o ser hur det går med hennes ut trappning av Tradolanet. Hon mår inget bra just nu.... det påverkar humöret o personligheten. Är jobbigt både för henne och  för mej. Inte kul o se sin dotter just nu, i detta läge. Som mamma önskar jag att jag kunde ta över just nu. 
Ja ja... får hoppas på det bättre snart. 

Nu väntar jag hem henne...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar