torsdag 13 januari 2011

Oj, en annan dag.. redan

Fast, gårdagen dvs. onsdagen var faktiskt en bra dag, i min värld.

Gick upp någorlunda i tid, skönt. Fixade lite grejer här vid datan. Ringde lite ½ tråkiga samtal, ett måste.
Sen fick jag för mej att bjuda min älskade dotter på frukost på sängen. Vilket uppskattades mycket!

Min kära gumma blev på strålande humör, så fantastisk kul. Vi snackade lite om det ena och det andra. Vädrade ut grubblerier osv. Ett måste! Skönt...

Sen fick jag för mej att baka. Ja, se nedan. Och det blev ju väldans populärt.
- Mamma, du ska baka som du gjorde förr i tiden, säger hon.
- Jasså, det tycker! Och jag fattar inte varför jag inte gör det. Det är ju faktiskt kul! Fattar inte varför jag inte gör det oftare. Behöver ju inte vara krångligare än att baka lite chokladrutor.

Nja, ska fundera.. ska nog baka lite oftare, tror jag.

Sen blev det städ o pyssel. Mat fixandet o plötsligt stod Daniel där. Jennfiers underbara kille.
Trevligt när han kommer...

Det är så skönt att ha det humöret när jag gör saker. Mår bra, gör saker för mej själv osv.
Varför inte alltid... hm, ja det kan man fråga sig? Passa på att njuta när jag har mina dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar