fredag 7 januari 2011

God Morgon

Vaknade vid 14.30, ja, har jobbat natt. Eller vad jag nu ska säga att jag gjorde. Kraschade, brakade omkull mej själv totalt.
Mår i min själ inte bra.

Min gumma har trappat ur Tradolan.  Idag 150 mg/dag, istället för det dubbla för 3 v. Hon mår inget bra. Och att se sin gumma inte må som en mamma vill att hon ska må, gör mej väldigt illa. Kanske för att jag tycker att hon är värd att må bra. Inte ha en massa skit efter cancern. Varför kan det inte bara ta slut, allt som har med cancer att göra. Slut slut... bara så där. Nä, det är ett helt helvete efteråt.

Fortfarande.... ja, efter 5 hela år! Ett trauma...som dom säger. Jo, tack... det ska gudarna veta, om de fanns.

Mamma, du vet...
Mamma du kan och vet hur jag vill ha det....

Mmmm, vill alltid var där oxå för min dotter... men det gör ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar