onsdag 5 januari 2011

Nä, inge bra...

start på det nya året. Men då kan det bara bli bättre, eller hur?

Nu går det mycket emot mej o min dotter. Men vi är starka och ska fixa det. För det mesta så gör motgångar en starkare och så hoppas vi att det är denna gång oxå.
Inget kan ju bli jobbigare än det vi redan har varit med om, tror jag.

Så blir det inget bloggande just för dagen så tycker jag att jag har viktigare saker för mej. Så är det just nu.

Men dagarna rullar på och jag har inte mått så bra i halsen sista tiden. Host host o host... mest på natten och sen helt slut på dagarna. Känns som om jag har träningsvärk i bröstkorgen. Men men... det finns värre saker, just nu.
Man får helt enkelt prioritera, lite.

Ta hand om dej... det är du värd, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar